https://gateway.trip.ir/api/

رویایی ترین جای جهان برای گذراندن ماه عسل

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

رویایی ترین جای جهان برای گذراندن ماه عسل

زیباترین لحظه زندگی خود را در زیباترین نقطه جهان سپری کنید و از ماه عسل خود لذت ببرید. مالدیو یکی از بهترین مکان های گردشگری دنیا است و معمولاً در انتخاب اول زوج ها برای ماه عسل است. در تریپ اطلاعاتی در خصوص سفر به مالدیو به شما خواهیم داد تا اگر قصد رزرو بلیط هواپیما دارید انتخاب خود را دقیق تر انجام دهید. البته مالدیو یکی از محبوترین مقصدهای گردشگری جهان است و فقط به ماه عسل محدود نمیشود، حتماً عکس های این جزیره زیبا را بر روی پوسترها و تصاویر پس زمینه کامپیوتر مشاهده کرده اید، پس شما را به بازدید از این جزیره فوق العاده زیبا دعوت میکنیم.

سفر به مالدیو

مالدیو که مجمع الجزیره ای در اقیانوس هند است،  یک کشور مستقل است و در جنوب غربی هند واقع شده است. جمعیت این جزیره کمتر از 500 هزار نفر است و پایتخت آن ماله است، تمامی پروازهای مالدیو در فرودگاه ماله به زمین مینشیند.

دین مردم این کشور اسلام است و با سفر به مالدیو، شما به کوچکترین کشور آسیا و کم ارتفاع ترین کشور جهان قدم میگذارید. کشوری با دریای فوق العاده زیبا، ماسه های سفید و آرامشی باور نکردنی که در این کشور وجود دارد.

اگر به غواصی علاقه مند هستید، در زیرِ آب های جزیره مالدیو می توانید ساعتها از غواصی و دیدن ماهی های مختلف لذت ببرید.


تصویری از مالدیو

مهمترین ترین چیزی که باعث میشود عروس دامادها به ماه عسل بروند، شاد بودن و گذراندن لحظات خوش در جایی زیبا است. مالدیو علاوه بر اینکه این موارد را دارد جایی بسیار عالی برای ثبت لحظات خوش، یعنی عکاسی است.عکس هایی که در مالدیو و در کنار آب زلال و شفاف آن خواهید گرفت تصویری بینهایت زیبا و خاص خواهد بود.

اقتصاد این کشور بر پایه صنعت گردشگری میگذرد و فرهنگ و حتی غذاهای این کشور بسیار شبیه به هند و سریلانکا است که همسایگان مالدیو هستند.

بر اساس نوشته های ثبت شده، مالدیو شامل 1192 جزیره کوچک و بزرگ است! 

ویزای مالدیو

بسیار جای خوشحالی دارد که ویزای مالدیو، ویزای فرودگاهی است و نیاز به مدرک خاصی ندارید، همین که پاسپورت شما داری حداقل 6 ماه اعتبار باشد و به میزان مدت اقامتتان نسبت به پرواز رفت و برگشت، هتل رزرو کرده باشید و به ازای هر شب تقریباً 50 دلار داشته باشید به محض پیاده شدن در فرودگاه ماله و پر کردن فرم لازم، ویزای فرودگاهی با پرداخت اندکی مبلغ برای شما صادر میگردد.

توجه داشته باشید که رزرو هتل خارجی که در اینجا منظور رزرو هتل مالدیو است در بسیاری از کشورها یکی از شرط های مهم برای ویزا دادن است، پس حتماً رزرو هتل خود را به صورت قطعی انجام دهید.

بهترین زمان برای رفتن به جزیره مالدیو

با توجه به آب و هوای مخصوص به جزایر که نسبتاً شرجی هستند، اگر قصد لذت بردن تمام و کمال از سفر به جزیره مالدیو را دارید، در تاریخ های بین ماه می تا نوامبر به مالدیو سفر کنید. پس بهترین زمان سفر به مالدیو از اواسط اردیبهشت تا اواسط آذر است.

قیمت تور مالدیو

قیمت تور مالدیو با توجه به تعداد شب اقامت و نوع پرواز متفاوت است ولی در حدود 15 میلیون تومان باید پول داشته باشید تا یک تور خوب برای شما رزرو گردد، شما می توانید با شرکت نقطه پرواز (تریپ) جهت اطلاع از آخرین نرخ تور مالدیو تماس حاصل فرمایید.

بهترین شهر دنیا برای پیدا کردن عشق کدام است؟

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc