https://gateway.trip.ir/api/

یک عشق و یک تونل عشق | تونل عشق اوکراین

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 بوم گردی

یک عشق و یک تونل عشق | تونل عشق اوکراین

از زیباترین مناظر دنیا میتوان به تونل هایی که درختان ایجاد کرده اند اشاره کرد، در این میان تونل عشق اوکراین از جذابیت بالایی برخوردار است.

اوکراین که در اروپای شرقی واقع شده است ویزای مختص به خود را دارد و برای سفر به این کشورِ زیبا نیازمند ویزای شینگن نیستید. در این میان پس از جستجوی قیمت بلیط هواپیما کی یف اوکراین احتمالاً دوست دارید درباره گردشگری اوکراین بدانید و از جذابیت های بصری این کشور اطلاعاتی به دست بیاورید.

در این میان نباید از جاذبه های معروف اطراف کی یف به همین راحتی ها گذشت، یکی از روستاهایی که با کی یف حدود 4 ساعت فاصله دارد، روستای کلوان است که با رفتن به این روستا در استان ریونه به یکی از جاذبه های فوق العاده زیبا در جهان بر میخورید. 

تونل عشق اوکراین

همیشه جاذبه های طبیعی یک کشور برای مردم عادی بسیار چیز جذابی است، تونل هایی که توسط درختان و بعد از سالهای طولانی ایجاد میگردد نیز یکی از این موارد است. اما تونلی که توسط درختان در اطراف یک ریل قطار در کشور اوکراین ایجاد شده است بسیار خاص است و این تونل به تونل عشق معروف شده است.


تونل عشق

این تونل که تقریباً 3 کیلومترِ آن، از درختان زیبا در اطراف ریل قطار پوشانده است مکانی بسیار زیبا برای قرارها و عکس های عاشقانه است. قطاری که از این ریل میگذرد قطار باربری است و اگر با عشقتان به این محل میروید زیاد جای نگرانی نیست چون مسیر پر ترددی نیست.

در اینجا متوجه شدید که با خرید بلیط هواپیما و گرفتن ویزای کشور اوکراین به راحتی میتوانید به یکی از زیباترین و عاشقانه ترین مکان های دنیا سفر کنید. حتی اگر دوست دارید میتوانید کلیپ عروسی خودتان را در این مکان زیبا فیلم برداری کنید.

مهمترین نکته ای که در بازدید از کشور اوکراین باید در نظر داشته باشید این است که فقط تمام وقت خود را صرف دیدن شهر کی یف نکنید و بازدید از مکان های گردشگری استان های دیگر را هم در برنامه خود داشته باشید.

این تونل تا قبل از سال 2011 میان مردم عادی شناخته شده نبود ولی با گسترش شبکه های مجازی و پخش شدن عکس های این مکان جذاب، از محبوبیت بسیار بالایی میان مردم جهان برخوردار شد. این تونل در میان خط Kovel-Rivne قرار دارد، درختانی که در اطراف ریل ساخته شده اند در زمان جنگ سرد به علت پنهان کردن سخت افزار جنگی از دید دشمن کاشته شده اند و بعد از گذشت سالها این تونل زیبا را شکل داده اند.

به غیر از یک مورد برخورد قطار با درختان در هم تنیده که در چند سال گذشته اتفاق افتاد و حادثه ساز شد مورد دیگری از حادثه در این منطقه گزارش نشده است.

اگر از سمت شهر کی یف میخواهید به سمت تونل عشق بیایید بهتر است از اتوبوس و یا قطار استفاده کنید، که معمولاً قطار برای مسافران بهتر است و در این میان میتوانند ضمن استراحت از منظره های تماشایی میان راه لذت ببرند، در حدود 7 ساعت در این حالت زمان میبرد تا به نزدیکی تونل عشق برسید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc