https://gateway.trip.ir/api/

سفر به این شهر یعنی لذت بی نهایت

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

سفر به این شهر یعنی لذت بی نهایت

سفر کردن فرصتی برای استراحت و لذت بردن از زندگی است، شهری که امروز آن را معرفی میکنیم فوق العاده لذت بخش است.

تصور کنید بعد از ماه ها کار، قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید و در این میان با گزینه های زیادی رو به رو می شوید. تورهای گردشگری مختلفی در اینترنت و روزنامه ها تبلیغ می شوند. اما شما کجا را انتخاب خواهید کرد؟

یکی از کشورهای منحصر به فرد برای بازدید کشور اندونزی است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید و در انتخاب این کشور و شهر معروف آن یعنی بالی شک دارید حتما این پست از بلاگ تریپ را مطالعه کنید.

بالی اندونزی

اندونزی دارای جزایر بی شماری است که یکی از آنها جذابیت خیلی زیادی بین مردم سراسر جهان پیدا کرده است و آن جزیره بسیاز زیبا و هیجان انگیز بالی است.

غواصی و ورزش های آبی در بالی فوق العاده لذت بخش است. در آب های این جزیره شاهد ماهی های بی شمار رنگارنگ و زیبا خواهید بود.

بازدید از معابد زیبای این شهر را ازدست ندهید.

سافاری از دیگر خدماتی است که توریست ها از آن استفاده میکنند.

فیل سواری را دوست دارید؟ در بالی میتوانید بر روی فیل سوار شوید و گردش کنید. 

اگر اهل عکاسی هستید به معبد Ulun Danu Beratan بروید. در این معبد با توجه به موقعیت آن عکس های فوق العاده زیبایی را میتوانید بگیرید.

زبان رسمی در این جزیره زبان اندونزیایی است، واحد پول روپیه است و ساعت آن از تهران 4 ساعت و نیم جلوتر است. آب و هوای گرمی دارد و در فصل تابستان بهترین زمان سفر به این شهر است. اگر قصد رزرو هتل در بالی را دارید انتخاب های زیادی خواهید داشت.

نا گفته نماند که غذاهای بالی از تنوع زیادی برخوردار است و حتماً مناسب ذائقه شما غذا پیدا میشود.

در بالی یک پارک آبی زنجیره ای هست به نام واتربوم که اوج هیجان است و میتوانید از صبح تا شب در این پارک آبی با وسایل مختلف سرگرم باشید و لذت ببرید. 

امنیت در بالی و در کل در کشور اندونزی در سطح قابل قبولی وجود دارد و هنگام سفر نگران این موضوع نباشید.

برای مشاوره در خصوص ویزای اندونزی میتوانید با کارشناسان تریپ تماس برقرار کنید تا شما را در سفر به این جزیره زیبا راهنمایی کنند.

در اندونزی در حدود 4 میلیون نفر ساکن هستند، مذهب آنها اسلام است و بزرگترین شهر آن دنپاسار است ولی به علت زیبایی منحصر به فرد جزیره بالی اکثر مسافران به این جزیره سفر میکنند و پروازهای هواپیمایی ماهان معمولا به طور مستقیم به بالی انجام میگیرد. 

فراموش نکنید در هر سفری لذت هایی هست که مختص آن کشور است و با سفر به بالی شما هیچ وقت پشیمان نخواهید شد و مطمئناً صرف هزینه برای بازدید از این جزیره زیبا ارزش دارد.

در ادامه شما را به بازدید از عکس های این جزیره زیبا دعوت میکنیم و امیدواریم سفر بعدی شما که در حال برنامه ریزی آن هستید بالی در کشور اندونزی باشد.


تصویری از بالی اندونزی

تصویری از بالی اندونزی

تصویری از بالی اندونزی

تصویری از بالی اندونزی

تصویری از بالی اندونزی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc