https://gateway.trip.ir/api/

ترفندهای هتل یابی ارزان در سفر

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

ترفندهای هتل یابی ارزان در سفر

یکی از مهمترین مسائل در سفر، پیدا کردن هتل مناسب برای اقامت است. در اینجا شما را با ترفندهای هتل یابی در سفر آشنا میکنیم.

رزرو هتل خارجی

تصویر یک هتل کارتونی

سفر به یک کشور خارجی همیشه علاوه بر جذابیت های زیادی که داره خالی از استرس هم نیست. دانستن زبان رسمی کشور مقصد و توانایی برقراری ارتباط با افراد در درجه اول بسیار همیت دارد.

یکی از اشتباهاتی که ممکن است انجام دهید خرید هتل از سایت booking است، چرا که با توجه به قرار دادن نرخ رسمی هتل ( نرخی که از سوی بانک مرکزی اعلام شده است) نرخی که به شما ریالی میدهد نرخ اشتباهی است.

یکی دیگر از اشتباهاتی که ممکن است رخ دهد تماس با یک آژانس مسافرتی واسطه است که هتل های محدودی را به شما در این حالت پیشنهاد میکنند.

ترفند: رزرو آنلاین هتل خارجی که با پرداخت ریالی صورت میگیرد. در این حالت هم میتوانید به مدت طولانی روی هتل های زیادی تمرکز کنید و مشخصات آنها را خوب با هم مقایسه کنید و هم با پرداخت ریالی دیگه دردسری ندارید.

با رزرو اینترنتی هتل های خارجی از قیمت به شدت پایینتری نسبت به حالت حضوری بهره مند خواهید شد.

اقامت ارزان

اگر مجردی سفر میکنید انتخاب بیشتری برای رزرو هتل خواهد داشت اما هتل ها، قیمت اتاق های یک تخته را معمولا به قیمتی نزدیک به دو تخته ارائه میکنند که این به صرفه نخواهد بود.

ترفند: استفاده از هاستل

هاستل ها مهمان پذیرهای اشتراکی هستند، یعنی اتاق شامل چند تخت میشود که هر تخت به یک نفر کرایه داده میشود. امکانات هاستل ضعیف است و برای مجردها و کسانی که تمام طول روز را بیرون هستند و فقط جای خواب میخواهند مناسب است.

تاریخ سفر

تاریخ سفر خود را جوری تنظیم کنید که در زمان های مناسب به سفر خارجی بروید. بعضی از کشورها دارای فستیوال ها و جشن هایی هستند که شاید اصلاً به درد شما نخورد ولی اگر در این تاریخ ها سفر کنید قطعاً قیمت بیشتری را برای رزرو هتل باید پرداخت کنید.

ترفند: تقویم را نگاه کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود مطمئن شوید در شهر و کشور مقصد سفر شما خبر خاصی نباشد.

موقعیت هتل

هر شهری دارای مرکز شهر است که مورد توجه توریست ها است. حتماً شما هم موقع رزرو هتل به این نکته توجه کرده اید که هتل چقدر با مرکز شهر فاصله دارد و یا اگر شهر ساحلی باشد چقدر با ساحل فاصله دارد. اما این نزدیکی به مرکز شهر و یا ساحل برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت.

ترفند: هتل خود را در نزدیکی ایستگاه مترو و یا تاکسی بگیرید تا به راحتی به مرکز شهر رفت و آمد داشته باشید. در این حالت هم قیمت کمتری پرداخت میکنید و هم در جای آرام تری هستید، به این علت که معمولاً هتل های مرکز شهر هتل هایی هستند که کمی سر و صدا در آنها وجود دارد.

پس اگر بلیط هواپیما به هر مقصدی رزرو کردید و بعد از آن در جستجوی هتل بودید حتماً موارد بالا را رعایت کنید تا هزینه های شما در سفر کاهش یابد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc