https://gateway.trip.ir/api/

استانبول و موزه ای که نمی شود از آن گذشت

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

استانبول و موزه ای که نمی شود از آن گذشت

موزه ای که در اینجا به شما معرفی میکنیم یکی از موزه های متفاوت استانبول است. تریپ بازدید از این موزه را به شما پیشنهاد میکند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دنبال بلیط لحظه آخری استانبول میگردید احتمالاً به دفعات مختلف به این شهر زیبا سفر کرده اید. استانبول شهر سر زنده ای است و جاهای مختلفی برای بازدید داره تا از سفر چند روزه تون به این شهر زیبا، نهایت لذت را ببرید. یکی از اماکن گردشگری که در هر کشوری وجو داره موزه است. البته موزه ای مختلفی برای بازدید وجود داره ولی موزه ای که امروز به شما معرفی میکنیم توانسته امتیاز عالی در سایت معروف تریپ ادوایزر به دست بیاورد. اما چه چیزی باعث این امتیاز شده است را در تریپ بررسی میکنیم.

موزه رحیمی کوچ استانبول

این موزه که در قسمت شمالی منطقه بی اوغلو قرار گرفته است در تاریخ 1994 افتتاح گردید. وسایل حمل و نقل از جمله هواپیما و ماشین در این موزه نگهداری میشوند. موزه رحیمی کوچ یک موزه شخصی است که توسط شخصی به همین نام ایجاد شد.

اگر بلیط هواپیما آنکارا دارید بهتر است بدانید در سال 2005 در آنکارا نیز به همین نام موزه ای ساخته شده که از نظر ابعاد کوچکتر از موزه ساخته شده در استانبول است.

ماشین هایی که در این موزه نگهداری میشوند بسیار دیدنی هستند، همچنین هواپیما، قطار و چزهای قشنگی در این موزه به چشم میخورند.

موزه خودرو استانبول
موزه خودرو استانبول


موزه خودرو استانبول

موزه خودرو استانبول
موزه خودرو استانبول



بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc