https://gateway.trip.ir/api/

5+1 مکان شگفت انگیز برای سفر

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

5+1 مکان شگفت انگیز برای سفر

از جاهای شگفت انگیزی که میتوانید با پاسپورت ایرانی به آنجا برید چقدر اطلاع دارید؟ این 6 جای شگفت انگیز را از دست ندهید.

1- پوکت

اگر به دیدن جزیره ها علاقمند هستید، پوکت یکی از بهترین جزیره هایی است که در دنیا وجود دارد و اگر در زمان هوای مطبوعِ آن به آنجا بروید بسیار به شما خوش خواهد گذشت. توجه داشته باشید که در بعضی از زمان ها این جزیره، هوای شرجی دارد و ممکن است از این موضوع ناراحت شوید. بهترین زمان سفر به پوکت  و استفاده از طبیعت بکر و فوق العاده زیبای آن از خرداد تا آبان است. پوکت در کشور تایلند واقع شده است و برای سفر به آنجا باید ویزای تایلند تهیه نمایید و سپس با خرید بلیط هواپیما پوکت به آنجا سفر کنید.

پوکت

2- میلان

اگر علاقه مند به مد هستید پس حتما به میلان که پایتخت مد جهان است سفر کنید. نمای کوه های آلپ از میلان ایتالیا دیدنی است. ایتایا یکی از سخت ترین مسیرهایی است که به شما ویزای توریستی شنگن میدهند ولی اگر موفق به دریافت ویزا شدید می توانید با تهیه بلیط هواپیما میلان به این شهر زیبای کشور ایتالیا سفر کنید.

میلان

3- پکن

وقتی صحبت از سفر به چین با این همه پهناوری کشور و این همه جاذبه های فرهنگی قشنگ به زبان می آید حتماً نام پکن در این میان ب عنوان پایتخت چین شنیده می شود. این شهر و شهرهای دیگر چین را حتماً در برنامه ریزی سفر خود داشته باشید و برای تهیه ویزای چین با تریپ تماس بگیرید.

پکن

4- تورنتو

با دریافت ویزای توریستی 5 ساله کانادا که به صورت عادی و تضمینی توسط کارشناسان تریپ به شما ارائه می گردد می توانید به شهر تورنتو کانادا سفر کنید و از این شهر زیبا و دیدنی در مدت اقامت طولانی خود استفاده کنید.این شهر به عنوان پرجمعیت ترین شهر کانادا شناخته می شود و برج ملی کنادا به عنوان جذاب ترین جاذبه این شهر شناخته می شود.

تورنتو

5- پاریس

برج ایفل نیازی به تعریف ندارد و پس از آوردن اسم پاریس، برج ایفل در ذهن ها نقش می بندد. زبان فرانسوی هم که به زبان عشق شناخته می شود و شما را مجذوب خود می کند. بارها و بارها باید به پاریس سفر کرد و از تمام اتمسفر آن استفاده کرد. اگر عاشق هستید به پل عشق در پاریس بروید و از عاشقانه های خود لذت ببرید.

پاریس

6- دبی

دبی، به عنوان یکی از نزدیک ترین شهرهای کشورهای خارجی که میتوان به آن سفر کرد نیازی به تعریف ندارد. همه میدانیم که دبی به برج های سر به فلک کشیده خود از پس بیابان های بی آب و علف سر بر آورد و اقتصاد خود را از طریق گردشگری به اوج رساند و ایرانیان زیادی نیز هر ساله به این شهر در کشور امارات متحده عربی با گرفتن راحتِ ویزا، سفر می کنند. همچنین رزو هتل دبی نیز پس از اخذ ویزا، به راحتی و به صورت آنلاین قابل رزرو است. از سفر خود لذت ببرید.

دبی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc