https://gateway.trip.ir/api/

رازهای مورد دار سفر

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

رازهای مورد دار سفر

سفر پر از رازهای مگو است، ما سعی میکنیم در این پست از این رازها پرده برداریم و شما را با دنیای واقعی گردشگری آشنا کنیم.

بلیط هواپیما لحظه آخری

احتمالاً خیلی مواقع، هنگام رفتن به مسافرت با هواپیما، این جمله را شنیدید که بزار لحظه آخر بخر ارزون میشه! یا حتی شنیده باشید که میتونید برید توی فرودگاه و اونجا مثلاً صندلی خالی بشه به شما مفت میدن! هیچ وقت به این جملات گوش نکنید، مورد اول ممکنه در بلیط های داخلی و بعد مسیرهای چارتر خارجی صحت داشته باشه ولی مورد دوم اصلاً صحت نداره. برای مورد اول میتونید بلیط هواپیما لحظه آخری را آنلاین چک کنید ولی حواستون باشه همه ی روزها این اتفاق نمیفته. دقیقاً نکته ای که خیلی از افراد نمیدونند همین هست که این اتفاق همیشگی نیست. پس راز اول را فهمیدید و از این به بعد حواستون را موقع خرید بلیط هواپیما میتونید جمع کنید، تا سفرتون با کمترین نرخ ممکن تموم بشه.

بلیط هواپیما ارزان

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید و دوست دارید قیمت بلیط شما ارزان باشد به سایت های فروش آنلاین سر بزنید. واقعیت امر این است که آژانس های هواپیمایی زیادی در کشور هستند ولی تعداد کمی از آن ها به سیستم فروش آنلاین مجهز هستند و شما با خرید تلفنی بلیط، در واقع مقداری سود نیز به آژانس مقابل پرداخت می کنید، حتی این مورد در خصوص رزرو هتل خارجی به شدت بیشتر است. پس راز دوم هم مشخص شد، همیشه آنلاین خرید کنید و فقط در خصوص راهنمایی و مشاوره با آژانس تماس بگیرید.

تصویری از یک هواپیما

عکس سفر

در هنگام جستجوی مقصد سفرتون با عکس های زیادی مواجه میشید، مثلاً عکس برج ایفل در نهایت زیبایی! ولی اینا فقط عکسه و در خیلی از مواقع حتی فتوشاپ میشه، واقعیت اینه که خیلی از جاهای توریستی شلوغ هستند و عکس ها این را برای شما نشان نمیدن، پس قبل از اینکه مجذوب عکس ها بشید به مقصد سفرتون فکر کنید و فکر سلفی گرفتن خوشگل را فراموش کنید. پس راز سوم هم گفتیم، مجذوب عکس ها نشوید.

سفر کنید و از زندگیتون لذت ببرید که تنها راه زندگی کردن شاد بودنه. ما در تریپ همیشه بهترین پیشنهاد ها را برای مسافرامون داریم، به جمع مسافران تریپ بپیوندید و خاطره خوب از سفرتون بسازید.
 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc