https://gateway.trip.ir/api/

جذاب ترین خبر گردشگری که مثل بمب در جهان صدا کرد

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 اخبار گردشگری

جذاب ترین خبر گردشگری که مثل بمب در جهان صدا کرد

اتفاقاتی که در گردشگری دنیا اتفاق میفتند اگر خاص باشند در تمام دنیا اخبارشون منتشر میشه، به نظرتون تا به این جای سال مهمترین خبر گردشگری چی بوده؟

این که مثلاً یکی از هتل های معروف زنجیره ای به هتل هاش یکی اضافه کرده یا مثلاً یک کشوری یک جاذبه طبیعی را در کشورش کشف و معرفی کرده؟

خب قطعاً این گونه اخبار برای سایر کشورها آنچنان جذاب نیستند که در اخبارشون معرفی کنند. ما هم که توی ایران فعلاً به ساخته های گذشتگان اتکا کرده ایم و هیچ جاذبه منحصر به فردی در سالهای گذشته در سطح بین المللی معرفی نکرده ایم. این گونه رفتارها موجب شده است که مردم با در دست داشتن بلیط هواپیما و واچرِ رزرو هتل به کشورهای خارجی سفر کنند، اگرچه با وجود سیاست های اشتباه در عوارض خروج از کشور میزان سفرها کاسته شد ولی آنقدر خبرهای خوب از گردشگری کشورهای مختلف به گوش می رسد که سفر نکردن را سخت می کند. 

بلیط لحظه آخری استانبول

آیا میدانید فرودگاه آتاتورک استانبول به خاطره ها سپرده شد؟ پروازهایی که از ایران به استانبول ترکیه انجام می شد، یا به فرودگاه صبیحا گوکچن و یا به فرودگاه آتاتورک پرواز داشتند. ولی اکنون تمام پرواز های فرودگاه آتاتورک به فرودگاه جدید استانبول منتقل شده است و فرودگاه آتاتورک به موزه تبدیل شد.

حالا میتونید با خرید بلیط لحظه آخری استانبول به بزرگترین فرودگاه جهان که خبرش مثل یک بمب در جهان پخش شد ورود داشته باشید و پس از تماشای این فرودگاه جذاب و تماشایی و صد البته مدرن از طریق تراسفر فرودگاهی استانبول به هتل خود مراجعه کنید.


فرودگاه

تصویری از یک فرودگاه

قدم زدن در خیابان استقلال، بازدید از مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد را در اول لیست خود برای بازدید قرار دهید. فراموش نکنید که استانبول ترکیه اقتصاد خود را بر پایه صنعت گردشگری قرار داده است و ضمن نگه داشتن بافت سنتی شهر، دارای جاذبه های طبیعی فراوانی است که می توانید بسیار از سفر به این شهر زیبا لذت ببرید.


عکس فرودگاه

فرودگاه

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc