https://gateway.trip.ir/api/

امن ترین شهر جهان کجاست؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

امن ترین شهر جهان کجاست؟

تنها سفر می کنید یا با خانواده؟ مساله ای که مسافران و جهانگردان زیادی به آن دقت می کنند سفر به شهرهای امن است. ما در اینجا یکی از امن ترین شهرهای جهان  در منطقه را معرفی خواهیم کرد.

ارمنستان

در ارمنستان مساوات و برابری است، چه از منظر تساوی حقوق زن و مرد و چه از منظر اعتقاداتشان. درست است که مسیحیت به عنوان مذهب ملی آنها قرار داده شده است ولی از نظر قانونی مردم آزادند که ادیان دیگر را انتخاب کنند. به همین دلیل به غیر از کلیساهای مختلف شما شاهد مساجد و معابد مختلف خواهید بود، بنابراین اولین امنیت مسافران در اینجا است که اعتقادات آنها محترم تلقی می شود و به هیچ عنوان برای اعتقادات خود، بازداشت نمی شوند.


ارمنستان

همچنین دستِ شما در انتخاب پوشش به غیر از کلیساها و اماکن مقدس باز است و در این مورد نیز برابری حقوق مدنی زن و مرد نیز رعایت می شود.

کشور ارمنستان به پایتختی شهر ایروان، یکی از امن ترین کشورهایی در جهان هست که هم برای مسافران عادی و هم مسافرت خانوادگی مناسب است. سطح بسیار پایین جرم و همچنین مهمان نوازی مردم ایروان باعث می شود تا با رزرو پرواز تهران به ایروان با ماهان و یا سایر ایرلاین هایی که به ایروان پرواز دارند سفر بسیار خوشی داشته باشید.

امنیت گردشگری ایروان

 در ایروان خانواده ها و توریست های مجرد امنیت زیادی دارند، خیابان ها پر از گردشگران و زوج هایی است که در حال لذت برد از سفرشان هستند. در ایروان شب زنده داری مرسوم است، مخصوصاً زمان هایی که هوا گرم است، صبر می کنند تا هوا خنک شود و آفتاب غروب کند سپس به خیابان ها می آیند. افراد در کافه ها و پارک ها می نشینند و از خوردن غذاهای ارمنی در فضای دوستانه لذت می برند. بزارید خیال شما را راحت کنیم، امن ترین منطقه گردشگری در حوالی ایران، کشور ارمنستان است پس با خیال راحت با استفاده از سايت رزرو هتلهاي خارجي هتل خود را انتخب و رزرو کنید و در امن ترین شهر گردشگری منطقه، یعنی ایروان اقامت داشته باشید.

در صورت وقوع تصادف و یا یک اتفاق پیش بینی نشده در ارمنستان، می توانید پلیس های گشت زنی را در خیابان پیدا کنید. گروهی از پلیس ها که با لباس خاصی هستند در ایروان با عنوان سپاه فرشته شناخته می شوند که فرشته نظم در مناطق عمومی هستند و با نیروهای پلیس عادی فرق می کنند.

ارامنه با رفتارهای صمیمانه خود با گردشگران در دنیا زبانزد هستند و اگر به ارمنستان بروید و با مردم محلی رو به رو شوید متوجه خواهید شد. پس اگر به دنبال امنیت و صلح هستید ایروان جایی است که باید به آن سفر کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc