https://gateway.trip.ir/api/

اینجا جای موندن نیست!

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

اینجا جای موندن نیست!

اگر به فکر سفر کردن به این شهرها هستید به جای ماندن در یک شهر به مناطق گردشگری اطرافشون حتماً سر بزنید.

سفر به گرجستان

اگر قصد سفر به گرجستان را دارید پس از جستجوی بلیط لحظه آخری گرجستان قطعاً بلیط تفلیس یعنی پایتخت گرجستان را خواهید یافت، مسافران عادی معمولاً پروازهای 4 شب و یا یک هفته ای را انتخاب می کنند و تمام وقت خود را در تفلیس می گذرانند، ولی جهانگردان حرفه ای پس از بازدید از مرکز شهر به روستاهای زیبای اطراف تفلیس می روند و دیدن طبیعت منحصر به فرد روستایی را از دست نمی دهند. برای دیدن و معاشرت بیشتر با اهالی یک کشور، بازدید از مناطق روستایی آنها یکی از گزینه هایی است که تریپ به شما پیشنهاد می کند حتماً آن را در برنامه تور گرجستان خود داشته باشید.

کشور گرجستان که در گذشته، جزئی از ایران به شمار می رفت دارای مناطق کوهستانی با آب و هوای بسیار عالی است و برای سفر تا 45 روز نیازی به گرفتن ویزا ندارید و البته برای ورود، گاهی سخت گیری هایی انجام می شود، فراموش نکنید حتماً بیمه مسافرتی و واچر هتل، برای ارائه در فرودگاه تفلیس همراه خود داشته باشید.

یکی از روستاهای بسیار زیبا در اطراف تفلیس که حدود 2 ساعت با آن فاصله دارد، روستای سیقناقی است و دیگر روستای مشهور اطراف تفلیس، روستای متسقتا است که تصاویر این 2 روستا را زیر می توانید مشاهده کنید.

روستای متسقتا
روستای متسقتا


سفر به چین

چین کشوری بزرگی است و گردشگران بر حسب نوع سفرشان به شهرهای مختلفش سفر می کنند، در اینجا می خواهیم روستایی را در چین به شما معرفی کنیم که حتماً با لیدرهای محلی چینی از این روستا دیدن کنید.

روستای هانووان روستایی است کاملا خالی از سکنه، که پس از ترک مردم از آنجا تمام خانه ها را گیاهان پوشاندن و تصویری خاص از این روستا بر جای مانده است. این روستا در اطراف استان Zhejiang در شرقی ترین قسمت کشور چینواقع شده است، پس اگر رزرو هتل پکن انجام داده اید و به پکن سفر می کنید راه زیادی تا این روستا دارید.

روستای هانووان

سفر به ارمنستان

ایروان، شهری با جاذبه های طبیعی فراون و زیبا است. پس از جستجوی آنلاین قیمت هتل های ارمنستان و رزرو هتل مورد نظرتون، وقتی به این شهر زیبا رسیدید چند روزی را صرف بازدید از جاذه های گردشگری کنید و در انتها به دریاچه Sevan و روستای آن بروید که فوق العاده تماشایی و زیبا است.

ارمنستان

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc