https://gateway.trip.ir/api/

هوشمندانه سفر کن

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هوشمندانه سفر کن

دنیای سفر و گردشگری مدام در حال تغییر و به روزرسانی است. ترندهای سفر و اقامت، سالانه تغییر می‌کند تا به ذائقه و علاقه گردشگران پاسخ داده شود. هتلها هم به عنوان یک صنعت فعال و مهم توریسم در حال تحول و دگرگونی هستند و موج جدیدی از هتلداری قرن 21 در حال ظهور است. به زودی رزرو هتل استانبول و اقامت هتل هوشمند، سفر ترکیه شما را راحتتر از قبل خواهد کرد.

هتل هوشمند
تکنولوژی نو روزبروز در زندگی روزانه ما نفوذ می‌کند و ما مثل قبل نمی‌توانیم بدون آنها زندگی‌مان را پیش ببریم، هتل هوشمند دقیقا از همین ضرورت بوجود آمده است. بهبود و سرعت بخشیدن به پذیرایی و رفاه بیشتر مسافران.

هتل هوشمند

همه هتلهای هوشمند یک هدف مشترک دارند. ایجاد یک تجربه شخصی راحت و پاسخگویی سریع به نیاز مهمانان. هتلهای پیشرفته دنیا، تبلت در اختیار مهمانانشان قرار می‌دهند تا همه کارهای لازم با سرعت و دقت بالا پیگیری شود. برنامه‌ریزی هتل‌های آینده به سمت هوش مصنوعی پیش خواهد رفت که بر اساس نیازهای مسافران در کمترین زمان ممکن خدمات ارایه دهد. امکانات فوق مدرنی که مبنای آن، طراحی اتاق مهمان هوشمند است مانند:
-    چک این و چک اوت هوشمند بدون نیاز به پذیرش معمول در هتلها.
-    قفل دیجیتال اتاق با موبایل
-    استفاده از تجهیزات هوشمند مانند تکنووال که دارای نور قابل تنظیم، وای فای و تلویزیون هوشمند است. 
-    طراحی سیستم صوتی و ایرکندیشن به کمک سنسورهای حرکتی
-    طراحی پیشرو و آینده نگرانه فضای هتل

هتل یوتل / نیویورک

تصویری از یک اتاق هوشمند

زنجیره هتل یوتل با اهداف آینده و تکنولوژی‌ نو ساخته می‌شوند. وقتی شما وارد یوتل می‌شوید، انگار ستاره‌ی سینمایی فیلم‌های علمی-تخیلی هستید که با خدمات رباتیک پشتیبانی خواهید شد. یوتل توانست در سال 2019 جایزه بهترین تکنولوژی را برای پذیرایی رباتیک به دست آورد. هتل یوتل، با امکانات و تجهیزات خلاقانه، رقابت جدیدی را در هتلداری دامن زده است:

بوتیک هتل Citizen M

اتاق هوشمند

زنجیره هتل سیتیزن ام، در سراسر دنیا شعبه دارد. ویژگی مهم این هتل هدف اقامت راحت با دسترسی آسان  به مناطق مرکزی شهرهاست. تمام کارهای مورد نیاز شما در هتل به کمک تبلت قابل انجام است از تنظیم نوراتاق و تلویزیون تا پذیرش و درخواست سرویس. شعار این هتل دقیقا به همین اشاره دارد : با تبلت سیتیزن ام، رئیس شمایید. 

هتل سنتوزا، سنگاپور

تصویری از یک اتاق

این هتل 5 ستاره در جزیره سنتوزا، بالاترین استانداردهای هتلداری را داراست. قابلیت کنترل هوشمند اتاق هتل از راه دور و با موبایل انجام می‌شود شامل سیستم نور، صوت، موسیقی و تلویزیون. شما در یکی از بهترین هتلهای دنیا می‌توانید تا حد ممکن لذت ببرید. 

سیتی هاب، آمستردام

اتاق یک هتل هوشمند

سیتی‌هاب یک هتل لوکس نیست، بلکه یک هتل هوشمند مجهز به تکنولوژی روز است. میکرو روم، تعریف جدیدی از اتاق هاب هتل است که تمام امکانات هوشمند را در ابعاد کوچک داراست. علاقه‌مندان به زندگی دیجیتال در این هتل لذت خواهند برد. شعار هاب سیتی: خودت و موبایلت رو شارژ کن.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc