https://gateway.trip.ir/api/

سفر اقتصادی به استانبول را هیجان انگیز کنید.

به روز رسانی: 24 دی ، 1399 راهنمای سفر

سفر اقتصادی به استانبول را هیجان انگیز کنید.

استانبول شهری تمام نشدنی برای گشت و گذار است. شهری که پسند گردشگران جوان است زیرا با کمترین هزینه، بیشترین هیجان را تجربه می کنند. آشنایی با روشهای سفر اقتصادی به استانبول، مسافرتی پر از ماجراجویی به همراه دارد. وقت را تلف نکنید و در اولین فرصت مسافرت خود راعملی کنید. 

نقاط جدید استانبول را کشف کنید.

جاذبه های گردشگری استانبول که معروف هستند را فراموش کنید. مانند یک فرد محلی به شهر نگاه کنید و از اپلیکیشن ها و گفتگو با استانبولی ها برای پیدا کردن جاهای جدید کمک بگیرید. بازدید از برخی جاهای دیدنی به صورت رایگان است که باعث کاهش هزینه سفر به استانبول می شود. برای گردشگران جوان، پرسه زدن در جاهای جدید هیجان انگیزتر است. می توانید به این محلها سری بزنید:

کلیسای سنت جرج

دیوارهای بیزانسی استانبول

قصر کوچوک سو

مسجد سلیم یاووز

قصر بیلربی

در بهترین محلات استانبول اقامت کنید.

بهترین محلات استانبول به معنب جاهای گرانتر نیست. این محلات دارای اتمسفر تاریخی، گردشگری و سرزندگی هستندد. از این نظر محله کادیکوی یکی از محلات پر جنب و جوش برای اقامت است. جایی که پر از کافه ها، گالریها و نقاشی های دیواری بزرگ است. شما با قایق می توانید از کادیکوی در بخش آسیایی به سمت اروپایی استانبول سفر کنید. در سفر ارزان به استانبول، خرید از بازار محلی کادیکوی هم فال است و هم تماشا. به خانه موزه باریش مانچو خواننده قدیمی ترکیه بروید. امروزه گردشگران زیادی در این محله اقامت دارند و در شب می توانید شور و هیجان زندگی در کادیکوی را لمس کنید. در تریپ ارزانترین بلیط هواپیما تهران استانبول را خریداری کنید.

محله جذاب کادیکوی استانبول

نمایی زیبا از محله کادیکوی استانبول

اپلیکشن های کاربردی سفر به استانبول را نصب کنید.

امروزه بدون اپلیکشن های موبایل، سفر شما لنگ خواهد زد، چون به صرفه جویی در زمان و پول شما کمک می کنند. با نصب اپلیکیشن های کاربردی، به راحتی استانبول گردی کنید. با چند نمونه از این نرم افزارها  آشنا شوید:

Culinary Backstreets: برای پیدا کردن مناسبترین جا برای صرف غذا در استانبول حرف ندارد. سریع به اولین رستوران مسیرتان نروید. شما می توانید با انتخاب هر کافه یا رستوران، نظر گردشگران، افراد محلی و مزه شناسان را در مورد غذای مورد نظر خود در استانبول بخوانید. شما با دانلود این اپ نیازی به اینترنت هم نخواهید داشت.

Street Art Istanbul: شما که دوست دارید استانبول را کشف کنید این اپلیکیشن به کارتان می آید. شما به محل گرافیتی های استانبول دسترسی دارید. در مورد هر کدام می توانید بیشترین اطلاعات را بخوانید و اگر نمونه جدیدی دیدید، در این اپلیکیشن ثبت کنید.

Triposo: این اپلیکیشن به ویکیپدیا، ویکی تراول، ورد 66 اطلاعات خود را می گیرد. راهنمای سفری که مرتب در حال به روز رسانی است و بهترین کمک به شما در کشف استانبول است. شما به صورت رایگان می توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

Ulmon: هدف از این اپلیکیشن، داشتن سفری راحت و دلچسب است. شما به کمک المون می توانید برنامه گردش در استانبول بریزید. این اپلیکیشن دارای اطلاعات متنوع و محتوای کاربردی همراه با تصاویر و نقشه است.

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول

با اپلیکیشن های کاربردی استانبول، شهر را بیشتر کشف کنید.

استانبول را بیشتر بشناسید:

اینستاگرامی ترین نقاط استانبول کجاست؟

کارهای جالب مردم استانبول برای گردشگران

به جای هتل های استانبول، هاستل بگیرید.

اقامت در هتل روش مرسوم مسافرت است، اما گردشگران حرفه ای هدفشان سفر بیشتر با کمترین هزینه است. هزینه اقامت در استانبول را با هاستل کاهش دهید. انواع هاستل در استانبول متناسب با سلیقه و بودجه شما وجود دارد. یکی از بهترین تجربه های زندگی در هاستل، آشنایی با گردشگرانی از کشورها و ملیت های دیگر است. این ارتباط به شما کمک می کند تا با روشها و سبک های سفر بیشتر آشنا شوید. گاهی می توانید با دوستان جدید در هاستل، همسفر شوید و استانبول را بگردید. 

از طبیعت اطراف استانبول غافل نمانید.

شما می توانید سفرتان را با هیجان بیشتری همراه کنید. به جای ماندن در شهر، با کشتی به سمت یالووا بروید یا در طبیعت شگفت اطراف استانبول وقت بگذرانید. جاهای زیادی برای طبیعت گردی نزدیک استانبول هست مانند پارک جنگلی فاتح سلطان، پولونزکوی و جنگل بلگراد. این سفر می تواند یک روزه باشد یا در صورت داشتن وقت، در اقامتگاه یا محل کمپ های جنگلی یک شب اقامت کنید.

سفر به شهر یالووا ترکیه

از استانبول، بلیط کشتی به یالووا بگیرید و از دریا لذت ببرید.

حمل و نقل ارزان استانبول را بشناسید.

یکی از هزینه های ثابت سفر صرف جابجایی در شهر استانبول می شود. قبل از هر چیز مسیر روزانه خود را به کمک اپلیکیشن مشخص کنید. مسیرتان را طوری بچینید که نقاط نزدیک به هم را با کمترین جابجایی انجام دهید. از اتوبوس و مترو استانبول بیشتر استفاده کنید و اگر نیاز به تاکسی داشتید، سوار دلموش شوید.

سفر به استانبول بدون تور

اگر عادت دارید با تور به مسافرت بروید، این بار فراموش کنید. سفر شخصی به ترکیه و بدون تور، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. کافیست اطلاعات کافی داشته باشید و از اپلیکیشن و نظرات دیگران استفاده کنید.

سفر رایگان به ترکیه

با تغییر سبک سفر به روش مقرون به صرفه، شما دنبال راههای خواهید گشت تا هزینه سفر به استانبول کنید. با عملی کردن توصیه هایی که گفته شد، سفر استانبول کم خرجی در پیش خواهید داشت. در واقع سفر رایگان به ترکیه، مسافرت با کمترین هزینه است.

ارزان ترین فصل تور ترکیه

بدون شک زمان سفر شما، تاثیر زیادی در هزینه ها دارد. استانبول شهری چهار فصل است و همیشه گردشگران را در شهر حاضرند، اما در بعضی ماهها گردشگر کمتر است. بهترین زمان سفر را انتخاب کنید تا سفر ارزان به استانبول بروید. اگر قصد دارید با تور سفر کنید، فصول سرد سال، تورهای ترکیه ارزانتر است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc